Menu

5 pomysłów na targi – fajne multimedia na stoisko

14 lutego 2018 - TARGI
5 pomysłów na targi – fajne multimedia na stoisko

Jak przyciągnąć uwagę klienta na targach – 5 pomysłów!
Targi skupiają wiele potencjalnych Klientów. Problem w tym, że na targach nie tylko my się wystawiamy, więc musimy konkurować z innymi firmami, stoiskami, aby przyciągnąć Klienta właśnie do nas. Jak to zrobić?

Prezentujemy 5 sposobów na przykucie uwagi Klienta przechadzającego się pomiędzy stoiskami:

1. Super przyciągająca uwagę podłoga interaktywna iFloor

To animacja umieszczona na podłodze!!! Prezentacja na podłodze może reagować na ruch i znajduje się „na trasie” naszego potencjalnego Klienta, co bardzo przyciąga jego uwagę. Koszt podłogi to zaledwie ok. 1000 zł, a możemy dzięki niej zdobyć do 200% więcej Klientów z targów niż nasza konkurencja 🙂
Najlepiej odda to film:

2. Piramida holograficzna prezentująca hologram naszego produktu

To najbardziej widowiskowy sposób prezentacji produktu jaki widzieliśmy. W piramidzie w formie hologramu obraca się nasz produkt w zmyślnej i dopasowanej animacji. Nic bardziej nie zwróci uwagi Klienta na Wasz produkt. Zobaczcie sami jak może to wyglądać:

 

3. Infokioski multimedialne dostarczające w nowoczesnej formie info o naszej firmie

Infokioski zwracają uwagę bardziej niż folder na stole. Wysokiej jakości ekrany dotykowe dostarczają wszelkich wzrokowych bodźców, jakich poza zwykłą informacją potrzebuje nasz potencjalny Klient.
Zobacz jak może być prezentowana treść oferty lub opis produktu.

4.Gra interaktywna – strefa edukacyjna

Przyciągnięcie odbiorców podczas trwania targów jest niezwykle trudnym zadaniem. Wystawcy prześcigają się bowiem w różnorodności stoisk.
Idealnym sposobem na zaangażowanie potencjalnych klientów jest gra interaktywna lub stworzenie strefy edukacyjnej.Plusy: przyciągnięcie dużej liczby odbiorców, zainteresowanie produktem/marką. Minusów nie ma!

5. Profesjonalne stoisko targowe w dobrym miejscu

Możemy mieć piramidę holograficzną, podłogę interaktywną i kioski, ale niekoniecznie nam to pomoże w zdobyciu Klienta jeśli nasze stoisko będzie słabo widoczne i w samym kącie zapomnianej przez wszystkich „Sali bocznej”. Z tego względu położenie i wygląd (kolorystyka, logotyp, wielkość, profesjonalizm) naszego stoiska ma niebagatelne znaczenie i wpływa na reakcję Klienta.
Jak Wam się podoba to stoisko?

Dodaj komentarz