Moda to dziedzina w której odpowiednia prezentacja jest kluczowa, a multimedialne wyposażenie sklepu może przyczynić się do sukcesu kolekcji, marki czy trendu. Nie dziwi zatem fakt, że innowacyjne i niczym nieograniczone opcje interaktywne, pozwalają na stworzenie wyjątkowych prezentacji, które ukażą nowe modele w sposób wyjątkowy, wzbudzając zainteresowanie i zachęcając do zakupów. Do najciekawszych form interaktywnych prezentacji, które będą doskonałym sposobem na stworzenie efektu WOW nowej kolekcji ubrań w sklepie są interaktywne ściany lub podłoga, ekrany bezszwowe, totemy oraz ekrany ledowe.
Podłoga interaktywna lub interaktywna ściana
Przestrzeń sklepu z wykorzystaniem podłogi interaktywnej, bądź efektownej interaktywnej ściany zyskuje nowoczesny styl i zwraca uwagę – a o to nam chodzi, gdy pragniemy wywołać niezapomniane wrażenia w naszych klientach. Urządzenia te w sposób prosty i bardzo interesujący zmieniają przestrzeń w efektowne połączenie interakcji ruchu i obrazów multimedialnych, dzięki czemu przekazane treści marketingowe dotyczące poszczególnych projektów, marki czy całej kolekcji ubrań przyciągają uwagę i dodają atrakcyjności całej ofercie.
Interaktywne podłogi czy ściany zyskują na popularności, bowiem stanowią one mechanizm spontanicznego przyciągania uwagi – każdy klient odwiedzający galerię handlową z pewnością zainteresuje się innowacyjnym podejściem sklepu do reklamy. Obrazy, treści i śledzenie ruchu jaki wywołuje dotykanie interaktywnej ściany czy przechodzenie po interaktywnej podłodze sprawia, że tym chętniej poznajemy kolejne elementy nowej kolekcji, mimowolnie zapamiętujemy markę – która zaczyna kojarzyć nam się pozytywnie, a do tego mamy okazję świetnie się bawić. Promocja nowej kolekcji ubrań zadziwia i robi wokół siebie szum, na czym zyskuje marka i sklep.
Poniżej przykład interaktywnej podłogi w wykonaniu AlphaVision.
Ekrany bezszwowe
Sklep wyposażony w uniwersalne i niezwykle atrakcyjne wizualnie ekrany bezszwowe to bardzo dobry pomysł, zwłaszcza gdy pragniemy w sposób nietuzinkowy i innowacyjny przedstawić nową kolekcję. Zaletą ekranów bezszwowych jest wysoka rozdzielczość, świetna ostrość obrazu, a także możliwość dopasowania wielkości ekranu do indywidualnych potrzeb przestrzeni. Ekrany bezszwowe mogą być zatem ustawione pionowo ukazując obrazy sylwetek modelek kroczących po wybiegu, ale również mogą ukazywać efektowne animacje z prezentacją poszczególnych elementów nowej kolekcji. Zabawne animacje, ciekawe grafiki, a także ciekawa aranżacja ekranów bezszwowych w sklepie, zachęcą do odwiedzenia i poznania nowości bliżej.
Multimedialna ściana czy jedynie fantazyjnie ułożone ekrany bezszwowe dostępne są w bardzo różnorodnych wielkościach, można je dostosować do wymogów witryny czy ustawić na stelażach, bądź podwiesić u sufitu. Możliwości aranżacji są nieograniczone, a atrakcyjne projekty obrazów wyświetlanych na ekranach będą prezentowały się zjawiskowo na ciekawie ustawionych modułach. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy cenią spójność i nowoczesność.
Totemy
Totemy reklamowe to wyjątkowo innowacyjna forma, dzięki której możemy stworzyć wyjątkowe efekty podczas prezentacji nowej kolekcji ubrań. Urządzenia te wyświetlają reklamę bądź informacje wizualne, które ukazane w wysokiej jakości. Ulokowane w strategicznych punktach centrum handlowego lub sklepu zgromadzą rzeszę zainteresowanych nietypową formą. Poprzez multimedialne totemy, które wyposażone są w rewelacyjną matrycę umożliwiającą wyświetlanie obrazów w wysokiej rozdzielczości. Możemy mieć pewność, że kolekcja będzie zaprezentowana efektownie i bardzo estetycznie zarazem.
Totemy posiadają solidną obudowę, są wytrzymałe i tworzą ciekawą kompozycję, która sama w sobie jest niezwykle atrakcyjną dekoracją wystroju. Wyświetlanymi informacjami można zarządzać zdalnie, przez co można projekcje dowolnie modyfikować i zmieniać dla uatrakcyjnienia działań promocyjnych. Ich niewątpliwym walorem są również atrakcyjne ceny, które w połączeniu z ogromnym wyborem form i kolorów, pozwalają stworzyć niesamowite aranżacje, łatwe do dopasowania do dowolnej kampanii reklamowej.
Ekrany ledowe
Ekrany ledowe zostały stworzone z myślą o wydajności najwyższej jakości. Także pracy nawet w niesprzyjających warunkach – w sklepach czy galeriach handlowych sprawdzają się zatem idealnie. Ogromne ekrany ledowe pozwalają za pomocą spójnych modułów dopasować je do określonej promocji, wnętrza itp. Ich zaletą jest możliwość wykorzystania ich w wielu koncepcjach prezentacji kolekcji ubrań. Przedstawiane na obszernych ekranach w sercu galerii handlowej czy w sklepie, zwracają uwagę i dodają wystrojowi niesamowitego charakteru.
Ekrany ledowe za sprawą doskonałej konstrukcji i wysokiej jakości obrazu pozwalają oglądać filmy promocyjne, animacje czy inne formy reklamy. Nawet ze sporej odległości, dlatego ich zasięg jest naprawdę imponujący. Łatwo zmieniać treści przekazu ukazywanego na ekranach ledowych. Nowoczesne rozwiązania pozwalają stworzyć bardzo efektowne przejścia z jednej animacji w drugą itp.