Sklepy i galerie handlowe wymagają odpowiednich ekspozycji multimedialnych, które pozwolą stworzyć niepowtarzalny klimat w różnorodnych nowoczesnych wnętrzach futurystycznych, jak również też tych bardziej industrialnych. Jak się okazuje, pomagają one również zrealizować scenariusze promocyjne, edukacyjne czy też rozrywkowe, zapewniając zwiększenie atrakcyjności oferty danych miejsc, a dodatkowo są czynnikiem, który podkreśla wysoki standard obsługi klienta.
Oto 5 najlepszych rozwiązań multimedialnych do sklepów i galerii handlowych, które sprawią, że nabiorą one wyjątkowego charakteru i bez wątpienia zwrócą uwagę klientów!
Holocube
Ta niecodzienna i bardzo oryginalna forma multimedialna to w pełni zintegrowana platforma projekcyjna 3D, dzięki której prezentacja produktu jest wyjątkowa i bez wątpienia przykuwa spojrzenia. Holocube jest połączeniem różnorodnych zaawansowanych technik projekcji, a za sprawą wyjątkowo stylowej obudowy stanowi bardzo oryginalny element wystroju sklepu lub wnętrz galerii handlowej. Dzięki zogniskowanym projekcjom lub kontekstualnym projekcjom w 3D, holocube jest wyjątkowo efektywnym sposobem na wyróżnieniu dowolnych produktów, które prezentują się w formie interaktywnej wyjątkowo nowocześnie, unikalnie i bardzo elegancko.
Galerie handlowe jak również sklepy, pragną wzbudzić zainteresowanie swoją ofertą, dlatego też wyróżnienie flagowych produktów w holocube, pozwala atrakcyjnie je przedstawić, dając konsumentom możliwość zobaczenia czegoś nietuzinkowego, a zarazem innego od pozostałych bodźców, jakie napotykają mijając kolejne wystawy galerii handlowych czy sklepów. Opcja ta umożliwia dowolne modyfikacje, które idealnie odpowiadają potrzebom kupujących różnego rodzaju. Holocube można również wygodnie umiejscowić na stojakach podłogowych, które dodają całości wyjątkowej prezencji i funkcjonalności.
Ekrany bezszwowe (ściana video)
Obszerne ekrany bezszwowe, które tworzą atrakcyjne ściany video, to wyjątkowo innowacyjne rozwiązanie, które bez wątpienia doskonale sprawdzi się w sklepach różnego rodzaju, jak również w dużych galeriach handlowych. Ściany video to połączone ze sobą monitory pozbawione charakterystycznych ramek, dzięki czemu tworzą spójny i ciągły obraz, który wyświetlany na dużym obszarze ściany czy sufitu prezentuje się zjawiskowo. Jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne, bowiem pozwala dowolnie łączyć moduły, które ukazują wielkoformatowe obrazy w doskonałej rozdzielczości i wyrazistych barwach – nawet w jasnych i nasłonecznionych wnętrzach sklepów i galerii handlowych.
Panele poszczególnych ekranów są stosunkowo cienkie, a ich lekka konstrukcja pozwala na wygodny montaż i zmiany aranżacji. Ekrany bezszwowe to idealne rozwiąie do prezentowania reklam, zabawnych filmów i animacji, obrazu z kamer czy gier interaktywnych, które świetnie urozmaicają wnętrze sklepów i galerii, a także atrakcyjnie prezentują produkty, marki czy sklepy.
Podłoga interaktywna
Jeżeli poszukujesz innowacyjnego rozwiązania prezentacyjnego, podłoga interaktywna to bez wątpienia strzał w dziesiątkę. Połączenie ruchu użytkowników i reakcji systemu na te działania, pozwala rewelacyjnie uatrakcyjnić wnętrze sklepu czy galerii handlowej. Płaszczyzna podłogi interaktywnej wyświetla obrazy w postaci animacji czy rożnego rodzaju efektów wizualnych. W reakcji na ruch człowieka wpływa na ich zmianę – a wszystko to zgodnie we scenariuszami danych prezentacji. Całość działa za pomocą połączenia czujników ruchu, komputera i projektorów.
Zaletą tej opcji są bez wątpienia jej szerokie możliwości zastosowania, bowiem podłoga interaktywna to doskonałe rozwiązanie dla tworzenia różnorodnych wersji animacyjnych czy obrazowych, stąd też idealnie sprawdzi się ona na eventach organizowanych w galeriach handlowych, ale również na co dzień w promowaniu różnego rodzaju produktów, marek czy sklepów. To bez wątpienia nowatorska forma rozwiązania multimedialnego, które urozmaici ofertę atrakcji, robiąc furorę wśród odwiedzających sklepy konsumentów. A tu interaktywny sufit:
Piramida holograficzna XL
Piramida holograficzna XL to bez wątpienia jedno z wyjątkowo efektownych rozwiązań multimedialnych idealnych do sklepów i galerii handlowych. Pozwala uzyskać efekt hologramu. Bez względu na ostatecznie wykorzystaną w piramidzie holograficznej formę. Przedstawia ona złudzenie oszukujące nasz mózg, tworząc efektowny hologram 3D, doskonały w szczególności w przypadku zastosowań wewnętrznych. Piramida holograficzna XL może sprawdzić się jednak również na eventach zewnętrznych np. w namiotach pod galeriami handlowymi.
Dostępne na rynku urządzenia i rozwiązania w postaci piramidy holograficznej, dają szerokie możliwości ich wykorzystania. Mogą ukazywać hologram danego produktu, marki czy sklepu, jak również różnego rodzaju animacje holograficzne, które robią niesamowite wrażenie. Warto wykorzystać tę formę multimedialną dla urozmaicenia promocji czy w prezentacji nowości – reklama tego rodzaju jest niezwykle efektywna.
Quiz na ekranie dotykowym
Dla urozmaicenia rozwiązań promocyjnych w sklepach czy galeriach handlowych, doskonałym pomysłem są multimedialne quizy na ekranie dotykowym. Za sprawą aplikacji interaktywnych – zarówno na nośnikach mobilnych jak również stacjonarnych, można stworzyć wyjątkowo ciekawe formy zabawy dla konsumentów. Pozwalają klientom korzystać z gotowych systemów, które są zgodne z ich potrzebami, a dodatkowo stanowią świetne źródło rozrywki i promocji.
Quiz na ekranach dotykowych daje możliwość skorzystania z opcji świetnej zabawy. Opcja specjalnie przystosowanych nakładek dotykowych, pozwala wykorzystać różnego rodzaju urządzenia w tym właśnie celu. Ekrany czy też bardziej obszerne stoły dotykowe z quizami instalowane na ścianach nowoczesnych galerii handlowych czy sklepów, a także umiejscowione w scenografiach eventowych stają się ciekawym elementem otoczenia. Pozwalają na nietuzinkową formę zabawy. Różnorodne aplikacje dają szeroki wachlarz quizów i ich modyfikacji.